Teapa / inselatorie cu masini (anunturi auto)

Cum risti sa iei o ditai teapa cand vrei sa cumperi o masina de pe net.

Caz real in cautarea de a cumpara o masina pentru parinti.

Gasiti pe net sute de cazuri asemanatoare…

Anunt gasit pe olx.ro, dupa primul mai anuntul a fost sters

r32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014-05-25 19:03 GMT+03:00 Mircea Ungurean <mircea.ung@mail.com>:
Buna ,

Va multumesc pentru mesaj. Masina este in stare excelenta, tinuta in garaj si nu a suferit nici un accident. Kilometrajul este real si nu am avut niciodata probleme cu motorul (sau de orice alta natura). Masina arata si functioneaza perfect.

Locuiesc de o perioada impreuna cu sotia mea in Anglia, in apropierea orasului Skipton,este o zona foarte frumoasa de munte.
Suntem un cuplu de pensionari (eu am 64 iar sotia mea are 62) si nu mai folosim masina. Majoritatea calatoriilor pe care le facem sunt cu avionul, asa ca o masina nu mai este utila pentru noi. De asemenea, am vândut casa noastra din Romania si am cumparat o ferma frumoasa aici în Skipton. Daca sunteti cu adevarat interesat, noi suntem gata sa facem o excursie în Romania si sa va cunoastem personal. Puteti lua masina pentru un test-drive si orice fel de inspectie.

Masina este pe numele meu, se afla in Hunedoara intr-un garaj pe care l-am inchiriat special pentru a pastra masina in stare buna. Din pacate cheile de la garaj sunt la noi,deoarece nu avem pe nimeni de incredere in Romania.

P.S. Sunt recunoscator daca putem continua conversatia noastra prin e-mail. Semnal mobil este slab aici, trebuie sa mergem mai mult de 2 km pentru o conversatie cat de cat buna.

Va pot da cateva detalii despre masina:
Volkswagen Polo
Inmatriculata in Romania.
Anul fabricatiei: 2007
ITP-ul valabil: 2015/06
Km. rulati: 112 .000 km
Combustibil: Diesel
Capacitate cilindrica: 1422 cm³
Consum : 4.5 – 4.7 litrii / 100 km

Masina a fost folosita foarte putin . Este dotata cu : aer conditionat, ABS, inchidere centralizata,, oglinzi electrice , carte service, airbag sofer , airbag pasager, . Este ca noua , reviziile facute doar la reprezentanta. Acest lucru pote fii vazut pe cartea service.
Noi asteptam un raspuns de la dumneavoastra daca sunteti hotarat sa cumparati masina .

Cu bine,

Fam. Ungureanu

=====================================================================================

2014-05-26 20:33 GMT+03:00 Mircea Ungurean <mircea.ung@mail.com>:

Salutari,

Va multumim pentru raspunsul prompt. Asa cum v-am spus masina este in stare perfecta si nu are probleme tehnice. Nu exista zgârieturi vizibile si nici rugina. Îmi place sa intretin masina într-o stare buna, asa ca nu cred ca veti gasi ceva în neregula cu ea.

Masina este inmatriculata în Romania si are numere valabile. Toate taxele sunt platite. Am toate actele originale, inclusiv cartea service completa. Puteti utiliza numerele noastre, acest lucru nu este nici o problema pentru noi.
Daca sunteti interesat de un test-drive sunt gata sa ne intalnim. Noi am prefera sa venim undeva in jurul datei de 2 iunie,la Hunedoara.Acum depinde si de dumneavoastra cum aveti timp liber.Va rog sa ne dati un raspuns daca sunteti deacord.

Numai bine,

Fam Ungureanu

=====================================================================================

2014-05-27 14:29 GMT+03:00 Mircea Ungurean <mircea.ung@mail.com>:
Buna ,

Sotia mea va face maine rezervarea pentru hotel, la Hotel Maier , Bulevardul Republicii 1A.Vom ajunge acolo duminica iar luni dimineata ne vom intalnii cu dvs. Va rog sa aproximati o ora la care veti ajunge.

Înainte de a pleca spre Hunedoara, ne dorim pentru a fi siguri ca veti fi acolo si nu vom face atita drum degeaba. … Exista un risc pe care vrem sa l evitam. Am vorbit cu sotia mea despre acest lucru si avem o propunere pentru dvs. Daca acceptati propunerea noastra, putem veni la intalnire asa cum am convenit …

Sotia mea va merge mâine la Oficiul Postal din Skipton. Ea va transfera 2500 Euro pe numele meu în Romania, la Hunedoara. Sotia mea va fi Expeditorul banilor iar eu voi fi Destinatarul si voi lua înapoi banii de la Oficul Postal din Hunedoara. De îndata ce transferul este facut, va vom trimite o copie a documentului de transfer. Aceasta va fi dovada noastra ca vom veni la Hunedoara pentru a ne intalnii cu dvs. Va trebuii sa ne luam banii inapoi, asa ca va trebui sa venim acolo.
Acelasi lucru il vrem de la dvs. Sotia dumneavoastra sau un prieten poate merge la Oficiul Postal din localitate. Acesta trebuie sa faca un transfer de 2500 Euro pe numele dumneavoastra la Skipton in Anglia, utilizand servicul “Western Union”. Acesta este un serviciu în cadrul Oficiului Postal în care nu aveti nevoie de un cont bancar. Este un transfer de la o persoana la o persoana care se realizeaza instantaneu. Vom merge imprenuna sa schimbam numele destinatarului la momentul in care ne vom intalnii. Dupa ce transferul este facut, trebuie sa ne trimiteti o copie dupa documentul de transfer, ca dovada ca vreti sa cumparati masina…
Va rugam sa întelegeti ca nu solicitam o plata în avans, singurul care poate ridica banii sunteti dvs. Nu am acces la banii, doar vreau sa vad ca sunteti Destinatarul banilor in Skipton.
Acest transfer va costa aproximativ 80,90 EUR. De îndata ce ne vom întâlni,va voi returna banii cheltuiti pe acest comision. Aceasta este propunerea mea si nu este corect sa platiti vreo taxa in plus. În acest fel nu aveti nimic de pierdut.
Speram ca ati înteles mesajul nostru si, de asemenea, nu vrem sa parem nepoliticosi, dar este un drum lung din Skipton . Asteptam decizia dumneavoastra.

Salutari,

Fam. Ungureanu

=====================================================================================

Buna,

I-mi pare nespus de rau ,dar sotia mea nu doreste sa vina asa,fara nici oconfirmare clara din partea dumneavoastra.Va rog sa ne intelegeti ca nu v-am cerut nimic greu de facut.Iar noi v-om trimite la randul nostru banii,astfel aveti dovada ca v-om veni sa facem actele.Interesul nostru este sa vindem masina,dar nu dorim nici sa mergem atatia kilometri si sa avem surprize.Multa sanatate va dorim.

3 comments on “Teapa / inselatorie cu masini (anunturi auto)

  1. Andrei C says:

    Teapa zilei, vreau sa povestec un eveniment recent legat de un GOLF 6 care intentionam sa il cumpar chiar azi.

    Cum a inceput toata povestea..evident am agsit un anunt pe faimosul Autovit..care mai nou e ca libertatea.

    Dupa cum ziceam un Golf 6 Match edition din 2012, propietar din bucuresti nr de masina B 200 MAA

    http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33439751.html

    serie de caroserie / VIN : WVWZZZ1KZDW034670

    Numar de telefon : 0762332211

    Masina la prima vedere parea OK. Vorbesc cu propietaru si zice ca e dispus sa o lase de la 10975 la 10300 mi s-a parut destul de dubios faptul ca masina prezinta doar 27.000 km, asa ca am decis sa aduc un expert evaluator care dupa un test amanuntit a descoperit urmatoarele nereguli:

    – apripa stanga si dreapta revopsita
    – usa stanga/ usa dreapta/ apripa spate revopista si kit cat nu tinea un magnet de frigider
    – axa fata si axa spate deplasate aproximativ 1 cm pe partea stanga
    – cartea tehinca dubioasa nu par revizii facute in germania ci doar in romania! se pare ca ceva km s-au pierdut pe drum.

    Evident propietarul extrem de surpins ca nu stia ca cineva i-a adus masina din germania si el a luat-o de buna credinta si a pozat ca victima a unei inselatorii.

    Ok, am inteles ca nu exista masina perfect si ne lovita asa ca am negociat si am zis 10000 de euro tinand conta ca este posibil sa inlocuies puntile la un moment dat si a fost de accord asa ne vedem azi dupa ora 5 sa facem actele.

    Ma duc in banca scot banii 10000 euro platesc comisionul de retragere fain si frumos asteptand sa fac plata omului ca pana la urma am zis ca suntem oameni seriosi, pe la ora 18:00 ma suna si ma intreba daca am scos banii ii zic da, iar la ora 19:00 imi da un sms “Man mii de scuze… nu….” si atat..!

    Uite asa m-am ales cu evaluare platita si cu comision de retargere plati o afacere de minus – 400 lei 😦

    Pentru ca un om ca asta !!!!

    Urmeaza sa il reclam la Autovit, pentru ca el sustine ca masina nu prezinta defecte ascunse ca ulterior sa ii dea anuntul jos ca masina prezinta defecte ascunse. Si o sa ma uit de fiecare data cand posteaza masina sa il reclam pt ca nu este corect sa iti bati joc de timpul si de banii oamenilor care chiar te iau in serios.

    • bodoo69 says:

      Intr un fel este mai bine ca sa intamplat asa, totusi sunt convins ca data viitoare cand pune masina la vanzare nu o sa reparare ce este defect, asa ca parerea mea este sa faci ce ai zis mai sus si poate il gasesti si pe alte site uri de anunturi.

      Numai bine.

  2. Florin says:

    Ceva similar am patit si eu, iar dupa ceva verificari la header-ul email-ului reiese ca a fost trimis din tara (Buzau). In al 2-lea site-ul http://www.global-auto-logistics-services.com a fost inregistrat in noiembrie 2014 iar cei afisiati ca fiind in conducere nu exista pe nici un site de socializare, site-ul nu are nici o referinta pe motarele de cautare etc.

    Sper sa ajute pe cineva aceste informatii.

    1—————————————-
    from:Iuliana

    Salut
    Mai am masina fiat 500 in vanzare, ultimul pret este 3500 euro. Este in stare perfecta de functionare, tinuta in garaj, fara accident. Km sunt reali, revizii la zi, totul trecut in carte service. Motorul functioneaza perfect. Vizual si tehnic este in stare ideala. Este inmatriculata in Romania.
    De jumate de an m-am mutat cu traiul in Grecia, intr-o zona rurala din apropierea orasului Ioannina, in munti. Astfel am nimerit intr-o zona cu semnal telefonic slab, dar in schimb este linistita, curata. Deaceea prefer sa continuam discutia prin intermediul E-MAIL. Eu sunt o femeie varstnica, intampinam greutati in a ma intretine in Romania, fiindca nu am copii, nu am ajutor, deaceea am decis sa ma mut undeva intr-o tara dezvoltata, si am ramas foarte multumita de decizia luata. Dar fiindca nu stiam sigur daca voi ramane aici, inca nu mi-am vandut masina din Romania, ceea ce mi-am propus sa fac acuma. Deoarece sezonul lucrarilor agricole de aici s-a terminat pot sa-mi iau liber de la servici pe vreo saptamana sa vand masina. Daca sunteti interesat, putem organiza o intalnire la Dvs in oras cam peste o saptamana.
    Va ofer o descriere a masinii, deasemenea am atasat si toate pozele pe care le am in calculator:

    Fiat 500 Hatchback
    Anul:2008
    Kilometraj:87 000 km
    Combustibil:Diesel
    Motor:1300 cm³ (Putere 75 CP / 55 kW)
    Transmisie:Manuala
    Culoare:negru-metalizat
    Număr de uși:2/3
    Țara de origine:Franța
    Inmatriculat in Romania
    Jante de aliaj, faruri de ceata, ABS, airbag-uri, imobilizator, geamuri si oglinzi electrice, aer conditionat, interior piele, inchidere centralizata, servodirecție, computer de bord, fara accidente, 2 seturi chei, Oglinzile încălzite, Radio CD, Volan piele, senzori de temperatură, Pachet Chrome, Volan reglabil pe înălțime, Scaun sofer reglabil pe inaltime, Bancheta spate despartita. VIN: ZFA31200000127144

    Masina se afla in garaj in Buzau, cu acte cu tot, deci cand ne intalnim veti verifica starea tehnica, actele. Taxa nu am recuperat-o, pot oferi si dovada.
    Va rog sa imi indicati orasul dvs ca sa stabilim acolo o intalnire.
    Iuliana Leana

    2—————————————-
    from:Iuliana
    Va multumesc pentru mesaj. Asa cum am mai zis, masina este in perfecta stare de functionare, nu necesita investitii, fara accidente, acte in regula, inmatriculata in Romania, taxa nerecuperata, carte service completata la zi.
    Asa cum am mai zis, masina se afla in garaj in orasul Buzau, actele masinii la fel, iar eu m-am mutat cu traiul in Grecia, lucrez in agricultura aici. Daca sunteti interesat de un testdrive sau orice verificare in privinta cumpararii, pot sa-mi programez sa vin special pentru asta la Dvs in oras. Asadar propun sa ne intalnim pe 9 martie in orasul Bucuresti, va rog sa-mi spuneti daca sunteti deacord, iar eu imi voi planifica calatoria, Dvs veti planifica verificarea masinii.
    Stima
    Iuliana Leana

    ———————————————–Alt model de frauda————————————-

    1—————————————-
    from: Stoican George Dragos

    Buna ziua domnule Florin,

    Nu este nicio bataie de cap, eu va explic punctual ceea ce m-ati intrebat.
    In primul rand precizez de la bun inceput ca masina este in perfecta stare de functionare, schimburile ce tin in ulei, filtre aer si ulei am mai schimbat placutele de frana fata si spate.
    Alte verificari : articulatii roti, nivel ulei cutie de viteze, nivel lichid de frana, nivel lichid de racire (antigel), nivel lichid servodirectie, verificare ambreiaj (comportament), verificare/schimbare bujii.
    Are un consum mixt de 6,4. Cam 5 in oras si 4 afara.Eu v-am atasat mai multe poze in acest mail.
    Un alt aspect important este ca in aceasta masin nu s-a fumat.
    Certificatul ANAF expira la data de 14.03.2015 astfel incat inmatricularea o puteti face fara a fi necesara prezenta mea.
    Cat despre livrare pot sa va spun ca masina sotiei mele am vandut-o prin firma de transport Global Auto Logistics (www.global-auto-logistics-services.com)
    Practic: dupa ce am primit datele de transport , voi merge la companie si pregateasc masina de livrare, masina este urcata pe tester, o data ce verificarile tehnice si estetice sunt efectuate acestea sunt raportate intr-un invoice, urmeaza actele facutel la notariat, documentele si contractele pe care le avem de semnat.
    Dupa ce totul este verificat, compania va continua cu livrarea . Compania va va trimite factura de transport, invoice-ul contractul de vanzare cumparare legalizat de notar impreuna cu numarul de urmarire al transportului si toate informatiile de plata .
    Plata trebuie sa fie facuta prin transfer bancar catre companie din momentul in care vi se va confirma de catre firma de transport ca masina este in custodia lor.
    Dupa confirmarea transferului, masina ajunge la dvs si o puteti testa pentru 5 zile lucratoare la orice service autorizat. Banii raman in contul companiei pana in momentul in care semnati contractul de vazare cumparare trims de acestia (deci doar dupa ce primiti si testati masina, doar cand sunteti sigur de achizitionarea acesteia va treceti CNP-ul si data nasterii si il semnati, daca nu, NU) daca ceva nu e conform cu ce s-a declarat in acte sau orice alta problema, cereti companiei sa vina sa ridice masina si banii vi se vor inapoia in 3 zile lucratoare, bancare
    Transportul pot sa il platesc eu…este aproximativ 160 de lire…cel putin pentru A3-ul sotiei mele atat am platit
    Masina ajunge cam in 2-3 zile.
    Daca e totul clar si decideti cumpararea masinii nu am nevoie decat de datale personale: nume, prenume, adresa, cod postal si presupun ca acasa in Romania.
    Si un numar de telefon sa imi lasati pentru ca veti fi contactat de companie sau agentii sai in clipa in care ei trec granita in tara.De aceea am cerut 5200 euro pentru a imi lua marja de 200 euro pentru transport.

    Multumesc frumos.

    2—————————————-
    from: Stoican George Dragos

    Buna ziua,
    Daca trimit masina pe numele prieteni dumneavoastra atunci doar dansa o poate ridica. Este ok asa?
    Eu sper totusi sa obtin 5000 euro pe masin si 200 sa dau pe transport… Vand masia si pentru ca are volanul pe stanga si pentru ca eu aici platesc chirie, sotia este cu copilul si doar eu lucrez.
    Consider ca 5000 euro este perfect pentru amandoi, nici 5200 nici 4800.
    In cursul zilei de maine eu va trimit masina in tara.
    Multumesc frumos.

Leave a Reply

