RCS-RDS sux / cine e cu noi, cine e cu noi

RCS RDS: tragicomedie in 4 acte

Sunt obosita, sfarsita, la capatul puterilor. Ma uit in jurul meu si vad ramasitele razboiului, acte, mufe, telecomenzi, aschii si franturi inutile de cabluri. Televizorul din fata mea ruleaza nestingherit aceeasi imagine de aproape 24 de ore. Telefonul se uita la mine neputincios.

Sunt in prima zi de contract cu RCS pentru furnizarea serviciului de televiziune digitala prin cablu RCS DIGI TV. Nu stiu de ce m-am mutat de la UPC, partener de nadejde in ultimii ani pe parte audio-video, alaturi de care am traversat multe. De fapt stiu: voiam net de la RDS si nici nu concepeam sa am disconfortul de a plati doua facturi separate, una de TV si una de internet. Si cum zeita Fortuna m-a blagoslovit cu o scara de bloc dublu cablata, cu RCS si UPC pe acceasi teava, am decis sa-mi exercit puterea liberului arbitru si sa trec de la un furnizor la altul. continuare despre RCS RDS

Leave a Reply

